Jaglane kluski leniwe

WP_20150625_004 (2)Lubicie kluski leniwe z twarogiem? Jeśli tak, ten przepis trafi w Wasze podniebienia :) Jeśli nie, to gwarantuję, że się w nim zakochacie ♥

Leniwe z kaszy jaglanej – pychota! Świetne danie, żeby pokochać kaszę jaglaną. Świetne też, jeśli wolisz jeść obiad na słodko. W mniejszej porcji sprawdzi się jako słodka przekąska. Zarówno dla tych większych, jak i dla tych mniejszych. Szczególnie dla niejadków!

Przekonaj się, że zdrowo znaczy smacznie :)

Continue reading

Posted in Fit odżywanie, Przepisy | Leave a comment

Bananowy marchwiak z pomarańczowym akcentem

Bananowy marchwiak (1) copyNie lubię kiedy jedzenie się marnuję. Nie lubię wyrzucać jedzenia. Dlatego, zawsze staram się wyczarować coś z resztek w lodówce, czy też z przejrzałych owoców. I tak powstało ciasto, które odgrywa dzisiaj główną rolę :) Zaskakująco pyszne, a inspiracją były po prostu przejrzałe banany, samotny mały pomarańcz i 2 średnie marchewki z lodówki.

Ciasto na bazie mąki pełnoziarnistej i ksylitolu. Dla miłośników mokrych ciast. Bardzo sycące, słodkie i pyszne! :) Świetne jako przekąska, posiłek na wynos lub też jako zdrowy zamiennik słodyczy.

Continue reading

Posted in Fit odżywanie, Przepisy | Leave a comment

Zielona zupa krem Shrekowa

Krem szpinakowy

Zielone jest zdrowe! ;) ♥ Dlatego dzisiejsza propozycja to – krem szpinakowy. Mój ulubiony!

Pyszny, sycący, szybki w przygotowaniu. Źródło beta karotenu, witaminy C, luteiny, potasu, żelaza i kwas foliowego. Szpinak chroni przed miażdżycą i posiada właściwości antynowotworowe. Przekonałam? :) No to smacznego! ♥

 

Continue reading

Posted in Fit odżywanie, Przepisy | Leave a comment

Jaglane Raffaello

Jaglane Rafaello (1)Kiedy byłam mała moją wielką słabością było Raffaello. Dziś, kiedy jestem starsza i mam większą świadomość jak ważne jest zdrowe żywienie (ogólny styl życia) poszukuję zdrowych zamienników tego co tak szybko – i w niezdrowy sposób – uzależnia.

I tak znalazłam przepis na zdrowe Raffaello! A wszystko dzięki kaszy jaglanej, która pod wpływem wanilii, wiórków kokosowych i niewielkiej ilości miodu i masła zamienia się w coś przepysznego ♥ Na taką słodycz, możesz pozwolić sobie ze spokojnym sumieniem :)

Wybieraj świadomie! ♥

Continue reading

Posted in Fit odżywanie, Przepisy | Leave a comment

Bogata sałatka z razowym kuskusem w roli głównej

Bogata sałatka z razowym kuskusem w roli głównej  (1)Mam dla Was przepis na przepyszna sałatkę! ♥ Idealna na wynos, sprawdzi się jako obiad, drugie śniadanie czy też kolacja. Można też sprezentować ją na spotkanie ze znajomymi :)

Sałatka z kuskusem to bomba witaminowa – samo zdrowie! I smakuje wybornie – dzięki przeplataniu się i współgraniu ze sobą różnych smaków. Jeśli lubicie awokado, czarne oliwki i fetę – to propozycja dla Was. Jeśli nie … to uwierzcie, że po spróbowaniu tej sałatki polubicie ♥

Continue reading

Posted in Fit odżywanie, Przepisy | Leave a comment

Jaglane brownie

Jaglane brownie  (1)Mocno czekoladowe, zbite, wilgotne, słodkie i rozpływające się w ustach. Posypane chrupiącymi orzechami. Uzależniające.

Brzmi zachęcająco? Pomyśl jak smakuje! Ciasto brownie w wersji FIT ♥ W roli głównej – kasza jaglana :)

Ciasto szybkie i proste w przygotowaniu, świetne na każdą okazję jak i słodką zachciankę ;) Także PANOWIE – panie za taki prezent na walentynki Wam podziękują ♥

Continue reading

Posted in Fit odżywanie, Przepisy | Leave a comment

Truskakowo-homogenizowana galaretka z bitym mleczkiem kokosowym ♥

2015_01_21_16_32_58Lekki i przepyszny! Bardzo łatwy i szybki w przygotowaniu. Deser na bazie serka homogenizowanego, truskawkowej galaretki i mojego odkrycia – mleczka kokosowego ubitego do postaci bitej śmietany! ♥ Smakuje nieziemsko ♥

 

Do tego można dodać ulubione owoce, gorzką czekoladę i jesteście w raju :) Głodek na słodek zaspokojony ;) I sumienie także, bo jest to zdrowsza wersja klasycznego deseru z bitą śmietaną.

 

 

Bite mleczko kokosowe rządzi! :) ♥

 

Continue reading

Posted in Fit nowości!, Fit odżywanie, Przepisy | Leave a comment

Bananowe muffiny z gorzką czekoladą i mielonymi migdałami.

bananowy mufinBiałą mąkę zamieniłam na pełnoziarnistą.
Biały cukier zamieniłam na cukier brzozowy (ksylitol).
Masło zamieniłam na olej rzepakowy.
Mleczną czekoladę zamieniłam na gorzką (75%).
Do tego banany, zmielone migdały … Co wyszło? :) Sami spróbujcie ♥

Continue reading

Posted in Fit odżywanie, Przepisy | Leave a comment

Aromatyczny łosoś ze wstążkami z cukinii

InstagramCapture_5aa56dfa-f533-4027-b9a4-5113d7b10febŁosoś marynowany w soku z cytryny i ziołach prowansalskich – w wersji pieczonej. Do tego pyszne wstążki z cukinii, lekko podduszone z cebulką i czosnkiem. Połączenie smakuje obłędnie.  <3

Takie danie sprawdzi się na kolacje, a z dodatkiem ryżu brązowego/ puree z ziemniaków czy kaszy – jako danie na obiad.

Łosoś jest źródłem wielonienasyconych kwasów tłuszczowych (omega-3 i omega-6), które musza być dostarczone w pożywieniu, gdyż nasz organizm nie jest ich w stanie sam wytworzyć. Ponadto zawiera witaminy A, D, E i z grupy B oraz jod, potas, cynk i selen.

Nie zapomnij by rybę morską (tłustą) zjadać 1-2 razy w tygodniu ♥

Continue reading

Posted in Fit odżywanie, Przepisy, Zdrowie | Leave a comment

Pełnoziarniste placki z wanilią i jabłkiem z dodatkiem twarożku i cynamonu.

InstagramCapture_57342f6f-391f-49f8-9214-e9bdad50e8ddW sam raz na śniadanie – klasyczne placuszki z jabłkiem zamieniam na pełnoziarniste placuszki z jabłkiem i dodatkiem prawdziwej wanilii i podaję je z twarożkiem zmieszanym z jogurtem naturalnym i cynamonem. Brzmi pysznie?

Sycące, zdrowe i pyszne śniadanko <3 W dodatku szybkie w przygotowaniu i wykonaniu :)

Continue reading

Posted in Przepisy | Leave a comment