Pełnoziarniste muffiny jabłkowo-cynamonowe

muffinki jabłkoweSzarlotka w wersji mini, czyli muffiny jabłkowe z nutą cynamonowo – różaną ♥

Ich przygotowanie i pieczenie nie zajmuje wiele czasu, więc jeśli najdzie Was ochota na słodką, smaczną i lekką przekąskę to możecie skorzystać właśnie z tego przepisu :) Co ważne – jest to ZDROWY wybór. Muffinki dodają mnóstwo dobrej energii a długi czas ♥

Przepis można modyfikować – dodać startej skórki i soku z pomarańczy, kawałki gorzkiej czekolady, orzechy włoskie czy też inne owoce jak maliny i borówki.

Continue reading

Posted in Przepisy | Leave a comment

Zasady zdrowego stylu życia

10258193_866507523363178_7732118665108271569_nWyrzuć wagę! Pamiętaj, że mięśnie ważą więcej niż tkanka tłuszczowa. Zainwestuj w centymetr i zostaw stare spodnie :)

Zadbaj o siebie!  Zasługujesz na najlepsze warunki życia. Dlatego zadbaj o swoje ciało – Twój dom na całe życie. Zaopiekuj się sobą, bo nikt nie zrobi tego za Ciebie. To TY żyjesz w swoim ciele. Żyj zdrowo  Zadbaj o ciało i duszę. ♥

Pora na małą rewolucję w Twoim życiu ;) Zacznij TERAZ! ♥

Continue reading

Posted in Psychika, Sport, Zdrowie | Leave a comment

Pomarańczowy sernik z czekoladą i truskawkami

telerik_edited_image(17)Coś słodkiego i pysznego. Dla fanów sernika i dla fanów cudownego połączenia czekolada & pomarańcz :) Lekki, zdrowy i sycący sernik specjalnie dla Was :) ♥

Ma wyjątkowy smak i rozpływa się w ustach :) Koniecznie musicie spróbować! ♥

Jeśli dopadnie Was chandra na coś słodkiego to uwierzcie – ten sernik Was uratuje ;)

Continue reading

Posted in Fit odżywanie, Przepisy | Leave a comment

Pełnoziarniste ciasto z truskawkami

telerik_edited_image(26)Jeśli tak jak ja uwielbiacie letnie i lekkie ciasto z truskawkami to ta propozycja jest dla Was! ♥

Pełnowartościowe, zdrowe, lekkie, dodające energii i rozpływające się w ustach. Smakiem przypomina babciny placek z truskawkami – taki najprostszy a zarazem najsmaczniejszy na świecie :)

Continue reading

Posted in Fit odżywanie, Przepisy | Leave a comment

Amarantusowe babeczki

telerik_edited_image(9)Babeczki w wydaniu wegańskim – bez jajek, ale za to z amarantusem, bananami i masłem orzechowym ♥

Przygotowanie ich zajmuje jakieś 5 minut! Mają niezwykły smak i sprawdzają się jako zdrowy zamiennik słodyczy. Koniecznie musicie spróbować :)

Continue reading

Posted in Fit odżywanie, Przepisy | Leave a comment

Pełnoziarniste muffinki z bananem i masłem orzechowym

telerik_edited_image(14)I znów coś na osłodę życia :) Coś zdrowego i pysznego. Pełnoziarniste muffinki z masłem orzechowym, bananem, gorzką czekoladą i niesolonymi orzeszkami ziemnymi <3

Jeśli tak jak ja, uważacie że masło orzechowe, banan i czekolada to połączenie idealne – muffinki podbiją Wasze serca i rozkochają brzuszki :) Nawet rozkochały mojego wybrednego faceta ;)

Ich zaletą jest to, że są proste w przygotowaniu i nie potrzebujemy dużo czasu by je zrobić. Więc jeśli złapie Was chandra na coś słodkiego – szybko możecie je zrobić. A na ciepło smakują przepysznie! :)

Continue reading

Posted in Fit odżywanie, Przepisy | Leave a comment

Czekoladowo-migdałowe Ferrero Rocher

telerik_edited_image(11)Ostatnio zasypuje Was przepisami na zdrowe słodkości. Nie inaczej będzie tym razem :) Dzisiaj coś specjalnego – Ferrero Rocher w wersji fit <3

Ten przepis powstał w jednej chwili, z zamiłowania do smaków orzechowo-czekoladowych :) Jeśli tak jak ja, uwielbiacie zdrowe słodkości, które wręcz rozpływają się w ustach to ten przepis jest dla Was.

Czekoladowo-migdałowe Ferrero Rocher robi się naprawdę szybko. Nie potrzebujemy też wiele składników. Sprawdzi się jako przekąska, zamiennik słodyczy czy też jako dodatek do pierwszego albo drugiego śniadania :)

Ostrzegam – uzależnia! :)

Continue reading

Posted in Fit odżywanie, Przepisy | Leave a comment

Maślane ciasteczka owsiane z żurawiną i daktylami

telerik_edited_image(7)Ostatnio moje faworytki :) Ciastka owsiane o maślanym smaku,  jak herbatniki.

Jeśli tak jak ja lubicie daktyle, żurawinę i wiórka kokosowe to ciastka podbiją Wasze podniebienia. Świetne na przekąskę i kiedy mamy ochotę na coś słodkiego. Co najważniejsze – zdrowe, bez konserwantów i dodatków chemicznych. Samo zdrowie :)

Continue reading

Posted in Fit odżywanie, Przepisy | Leave a comment

Pomarańczowo-różane babeczki z kaszy jaglanej

telerik_edited_image(4)Uwielbiam kaszę jaglaną w każdej postaci! Na słono, na ostro, w postaci śniadaniowej jaglanki, na słodko w postaci deserów. Mogę ją jeść nawet samą :)

Dlatego też, te babeczki podbiły moje serce. Są przepyszne! Podbiją też serca wszystkich łasuchów – świetnie sprawdzają się gdy mamy ochotę na coś słodkiego. A taką słodycz można zjeść bez wyrzutów sumienia.

Continue reading

Posted in Fit odżywanie, Przepisy | Leave a comment

Znaczenie płynów w sporcie.

young teenager drinking water after exercise.Woda jest najważniejszym składnikiem organizmu człowiek i pełni w nim takie funkcje jak:

  • termoregulacyjna,
  • budulcowa
  • regulacyjna (przemiana materii).

Udowodniono, że odwodnienie mięśni w 3% prowadzi do 10% spadku siły i 8% spadku szybkości, co wiąże się z osiąganiem gorszych wyników w sporcie. Następstwem odwodnienia może być obniżenie zdolności fizycznych i psychicznych, hipertermia czy udar cieplny.

Zapotrzebowanie na wodę jest zależne od aktywności fizycznej, wieku czy temperatury otoczenia.

Continue reading

Posted in Fit odżywanie, Fitness, Sport | Leave a comment